Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Hrubieszów

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Doręczanie dokumentów elektronicznych do Urzędu Gminy Hrubieszów, Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Data utworzenia
2012-12-17
Opis

Elektroniczna skrzynka podawcza znajduje się na platformie ePUAP:
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Urzędu Gminy Hrubieszów
Umożliwia ona zgodnie z art. 63 par.1 K.P.A. wnoszenie wniosków i podań (żądań, wyjaśnień, odwołań).

(jest to tzw. "usługa centralna" o nazwie "Pismo ogólne do podmiotu publicznego" umożliwiająca złożenie dowolnego pisma do podmiotu publicznego)

Po zalogowaniu się należy wybrać adresata pisma tj. "Urząd Gminy w Hrubieszowie"

Aby złożyć dokument w formie elektronicznej do urzędu niezbędne jest posiadanie konta na platformie ePUAP – konto jest bezpłatne. Jeżeli chcesz założyć konto kliknij TUTAJ. Instrukcje użytkowania platformy ePUAP znajdują się dostępne są na platformie ePUAP.
 
WSZELKIE PODANIA, WNIOSKI ITP. PRZESŁANE NA INNE ADRESY POCZTY ELEKTRONICZNEJ NIŻ ADRES ELEKTRONICZNEJ SKRZYNKI PODAWCZEJ BĘDĄ POZOSTAWIONE BEZ ROZPATRZENIA z wyjątkiem skarg i wniosków oraz wniosków o udostępnienie informacji publicznej, które mogą być składane także na adres e-mail: sekretariat@hrubieszow-gmina.pl (zaznaczamy jednak, iż po przesłaniu wniosku na ten adres nadawca nie otrzyma urzędowego poświadczenia odbioru).
 
Wszystkie dokumenty elektroniczne przesłane na ELEKTRONICZNĄ SKRZYNKĘ PODAWCZĄ muszą zostać opatrzone (podpisane) ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes (wyjątki patrz niżej: wnioski, które nie muszą być podpisane) lub profilem zaufanym ePUAP. Do wniosków możliwe jest dołączenie załączników.
 
UWAGA !!!: Dokumenty zawierające oprogramowanie złośliwe (wirusy, robaki, konie trojańskie itp.) będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
 
Wnioski, które nie muszą być podpisane:
 - wnioski o udostępnienie informacji publicznej
 
Sposoby doręczania wniosków do UG Hrubieszów:
Na platformie ePUAP znajduję się wykaz usług (spraw) świadczonych przez UG Hrubieszów wraz z odpowiednimi formularzami oraz sposobem ich doręczenia do urzędu.

 
W PRZYPADKU GDY DANA SPRAWA NIE ZNAJDUJE SIĘ (NIE JEST WSZCZEGÓLNIONA) W WYKAZIE USŁUG PROSIMY O KORZYSTANIE Z "USŁUGI PISMA OGÓLNEGO DO PODMIOTU PUBLICZNEGO"

Uwaga !!! Należy zaznaczyć, iż nie wszystkie rodzaje spraw możliwe są do załatwienia drogą elektroniczną ze względu na obowiązujące przepisy prawa.
 
Po złożeniu wniosku drogą elektroniczną za pomocą platformy ePUAP nadawca otrzyma na swoją skrytkę stosowne potwierdzenie mówiące o tym, że wniosek wpłynął do urzędu.
 
Sprawdzenie stanu sprawy w Biuletynie Informacji Publicznej
Urząd po otrzymaniu złożonego wniosku oraz po jego zarejestrowaniu w systemie informatycznym (elektronicznym obiegu dokumentów) przesyła na skrytkę nadawcy wniosku informację o nadanym numerze, pod jakim pismo zostało zarejestrowane na podstawie otrzymanego numeru mogą Państwo sprawdzić stan swojej sprawy wprowadzając podany numer. Stan sprawy można sprawdzić tutaj podając numer sprawy lub numer wywołujący - numer pod jakim zarejstrowane zostało pismo w sekretariacie.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Bień Tomasz
Dodano do BIP dnia: 2012-12-17 02:25:37