Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Hrubieszów

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Młodszy referent

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Hrubieszów
Data ogłoszenia
2011-07-15
Termin składania dokumentów
2011-07-26
Wymagane wykształcenie
Wykształcenie średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań stosownie do opisu stanowiska.
Wymagania związane ze stanowiskiem
Wymagania niezbędne:
1. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.
2. Nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe – znajomość zagadnień z zakresu:
1. Ustawy z dnia 8 marca 1990r., o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r., Nr 142, poz. 1591 z późn.zm.).
2. Przepisów kodeksu postępowania administracyjnego.
3. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w zakresie:
a) zasad finansowania,
b) wytycznych w zakresie kwalifikowania,
c) zasad systemu sprawozdawczości,
d) planu komunikacji ,
e) wytycznych dotyczących oznaczania programu,
f) zasad dotyczących przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
4. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r., w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz.67).
5. Ustawy z dnia z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych(Dz. U. Nr 223, poz.1458).
6. Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r., o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Zakres obowiązków
1. Wykonywanie obowiązków asystenta koordynatora w ramach projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w tym w szczególności:
1) bieżąca realizacja zadań wynikających z umowy o dofinansowanie projektu oraz współpraca z koordynatorem projektu,
2) wykonywanie czynności administracyjnych związanych z realizacją projektu,
3) prowadzenie i nadzór nad dokumentacją uczestników projektu,
4) archiwizacja dokumentów dotyczących projektu,
5) prowadzenie klasyfikacji dokumentów i systemów przechowywania dokumentów dotyczących projektu,
6) sporządzanie dokumentów biurowych dotyczących projektu, korespondencji z Instytucją Pośredniczącą a także wprowadzanie w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych ewentualnych zmian związanych z realizacją projektu po uprzedniej akceptacji IP
7) oznakowanie wszelkich dokumentów do projektu, materiałów szkoleniowych, stanowisk pracy, miejsc realizacji projektu i zakupionego sprzętu zgodnie z wytycznymi oznaczania projektów POKL 2007-2013,
8) archiwizacja dokumentów,
9) przestrzeganie realizacji harmonogramu projektu,
10) sporządzenie raportów z realizacji projektu i weryfikacja spełnienia założonych celów i osiągnięcia wskaźników określonych we wniosku o dofinansowanie,
11) przygotowanie formularza PFES uczestników projektu.
2. Stosowanie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt i instrukcji archiwalnej przy tworzeniu, przechowywaniu akt spraw.
3. Przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r., o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty
1. Życiorys (CV).
2. List motywacyjny.
3. Dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub świadectwo - kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem)
4. Oryginał kwestionariusza osobowego.
5. Kserokopie świadectw pracy w przypadku posiadania stażu pracy (poświadczone za zgodność z oryginałem ).
6. Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
7. Opinie lub referencje (minimum jedna).
Miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w urzędzie lub przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) na adres: Urząd Gminy Hrubieszów, ul. B. Prusa 8, 22-500 Hrubieszów, z dopiskiem na kopercie: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko pracy – młodszy referent” oraz danymi adresowymi składającego, w terminie do dnia 26 lipca 2011r.
Uwagi
Aplikacje które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane. Informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej http://www.bip.hrubieszow-gmina.pl oraz tablicy ogłoszeniowej Urzędu Gminy.
Osoby spełniające wymogi formalne będą powiadamiane o udziale w dalszych etapach naboru tj.: w teście kwalifikacyjnym zamkniętym oraz o rozmowie kwalifikacyjnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i kwestionariusz osobowy powinien być opatrzony klauzulą – „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb związanych z procesem rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r., o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych(Dz. U. Nr 223, poz.1458).

Wybrany kandydat
Małgorzata Malicka – Jankowska

Uzasadnienie wyboru
Kandydat spełnił wszystkie wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze w ramach postępowania rekrutacyjnego pierwszego etapu i uzyskał w drugim etapie tj. w teście i rozmowie kwalifikacyjnej najlepszy wynik.

Wójt Gminy
/-/ Jan Mołodecki

Hrubieszów, 2011.08.01
Małgorzata Malicka – Jankowska

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Tomasz Bień
Dodano do BIP dnia 18-12-2012 21:10:54